Advertisement

כריסטיאנו רונאלדו : כריסטיאנו רונאלדו פצוע, לא ישחק מול אטאלנטה : אווו… שאני אגש אליו בעמדת הראיונות ככה שכולם יראו כמה כריסטיאנו מלכותי.

כריסטיאנו רונאלדו : כריסטיאנו רונאלדו פצוע, לא ישחק מול אטאלנטה : אווו… שאני אגש אליו בעמדת הראיונות ככה שכולם יראו כמה כריסטיאנו מלכותי.. זוהי הסיבה להירתמות של שחקן הכדורגל של קבוצת ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, לקמפיין של חברת אבוט שיגביר את תשומת הלב הניתנת למטרה חשובה זו. כריסטיאנו רונאלדו דו סאנטוס אווירו. כריסטיאנו רונאלדו קרוב מאוד להשיג את כדור הזהב הרביעי שלו אחרי שזכה בכל התארים החשובים של העונה העונה האחרונה של כריסטיאנו רונאלדו הייתה פשוט מושלמת, גם בריאל מדריד וגם בנבחרת הוא השיג יותר ממה. אם כריסטיאנו רונאלדו נראה כמו פסל שלו! ליאו מסי שזכה בעבר ארבע פעמים בפרס והפעם הגיע למקום השני, קיבל 15 אחוזים מהקולות אחרי שכבש בעונה החולפת.

בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ הוא כדורגלן פורטוגזי המשחק בעמדות הקיצוני והחלוץ במועדון הכדורגל יובנטוס ובנבחרת פורטוגל, בה הוא משמש כקפטן. הן הפיזיות והן המנטאליות ומה עושה אותו לכדורגלן השני הטוב בעולם ויש שיאמרו. יליד 5 בפברואר 1985) הוא כדורגלן מקצועי פורטוגזית שמשחק בתור חלוץ עבור מועדון ספרדי, ריאל מדריד ובנבחרת פורטוגל. Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה:

גמר ליגת האלופות: הכאוס בטורינו, חברתו של כריסטיאנו ...
גמר ליגת האלופות: הכאוס בטורינו, חברתו של כריסטיאנו ... from img.wcdn.co.il
אם כריסטיאנו רונאלדו נראה כמו פסל שלו! זוהי הסיבה להירתמות של שחקן הכדורגל של קבוצת ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, לקמפיין של חברת אבוט שיגביר את תשומת הלב הניתנת למטרה חשובה זו. ספורטאי על, הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו; בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות. הכירו את הצמודה של כוכב הפועל חיפה. אחרי ימים ארוכים של שמועות וספקות, המועדון מאשר את הידיעה ונפרד מאחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים שרשם את סיפורו גם בספרי ההיסטוריה המפוארים של ריאל. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו. יליד 5 בפברואר 1985) הוא כדורגלן מקצועי פורטוגזית שמשחק בתור חלוץ עבור מועדון ספרדי, ריאל מדריד ובנבחרת פורטוגל.

המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר.

כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: כריסטיאנו רונאלדו קרוב מאוד להשיג את כדור הזהב הרביעי שלו אחרי שזכה בכל התארים החשובים של העונה העונה האחרונה של כריסטיאנו רונאלדו הייתה פשוט מושלמת, גם בריאל מדריד וגם בנבחרת הוא השיג יותר ממה. כוכב יובנטוס חושף בראיון שהחליט לעזוב את אלופת אירופה בגלל שהרגיש לא רצוי, מודה שפרשת האונס משבשת לו את החיים, ומצהיר. ספורטאי על, הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו; אם כריסטיאנו רונאלדו נראה כמו פסל שלו! בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי. הן הפיזיות והן המנטאליות ומה עושה אותו לכדורגלן השני הטוב בעולם ויש שיאמרו. רונאלדו זכה באותה שעה במילאנו בפרס שחקן השנה בליגה האיטלקית, בחירת מועד תמוהה למדי של הסרייה a. תוכנית מרתקת הבוחנת בתנאי מעבדה את מגוון יכולותיו: כריסטיאנו רונאלדו נולד בפונשל, בירת איי מדירה השייכים לפורטוגל. כריסטיאנו רונאלדו בטקס שחקני העונה של הליגה האיטלקית, אתמול במילאנוצילום: כריסטיאנו רונאלדו מתוח במהלך הטקס(צילום: כאן 11 | הצגה גדולה אמש של כריסטיאנו רונאלדו, עם שלושער מול אתלטיקו מדריד בחצי גמר ליגת האלופות.

Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה: ספורטאי על, הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו; מה השם המלא של כריסטינו רונאלדו? עזבתי את ריאל מדריד בגלל פלורנטינו פרס. Cristiano ronaldo the rise of a winner.

כריסטיאנו רונאלדו מנצסטר יונייטד - Jpablo
כריסטיאנו רונאלדו מנצסטר יונייטד - Jpablo from www.srugim.co.il
בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי. זוהי הסיבה להירתמות של שחקן הכדורגל של קבוצת ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, לקמפיין של חברת אבוט שיגביר את תשומת הלב הניתנת למטרה חשובה זו. כאן 11 | הצגה גדולה אמש של כריסטיאנו רונאלדו, עם שלושער מול אתלטיקו מדריד בחצי גמר ליגת האלופות. Cristiano ronaldo the rise of a winner. כריסטיאנו רונאלדו דוס סאנטוס אוויירו. לפתנאון.אם אהבתם את הסרטון תשתפו ותגיבו. כריסטיאנו רונאלדו דוס סנטוס אביירו (אירופאי פורטוגזי: El mejor jugador del mundo the best player in the world dünyanın ən yaxşı oyunçusu лучший игрок в мире ο καλύτερος παίκτης.

Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה:

כריסטיאנו רונאלדו בטקס שחקני העונה של הליגה האיטלקית, אתמול במילאנוצילום: El mejor jugador del mundo the best player in the world dünyanın ən yaxşı oyunçusu лучший игрок в мире ο καλύτερος παίκτης. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ הוא כדורגלן פורטוגזי המשחק בעמדות הקיצוני והחלוץ במועדון הכדורגל יובנטוס ובנבחרת פורטוגל, בה הוא משמש כקפטן. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו. מי שהשיג את אחד הכרטיסים האחרונים לשם, הוא כריסטיאנו רונאלדו, האיש שאחרי עוד הופעה. כאן 11 | הצגה גדולה אמש של כריסטיאנו רונאלדו, עם שלושער מול אתלטיקו מדריד בחצי גמר ליגת האלופות. רונאלדו זכה באותה שעה במילאנו בפרס שחקן השנה בליגה האיטלקית, בחירת מועד תמוהה למדי של הסרייה a. כריסטיאנו רונאלדו דו סאנטוס אווירו. כוכב יובנטוס חושף בראיון שהחליט לעזוב את אלופת אירופה בגלל שהרגיש לא רצוי, מודה שפרשת האונס משבשת לו את החיים, ומצהיר. כתורם דם קבוע, מאז גיל 24, רונאלדו מבין את חשיבותה של תרומת דם. אחרי ימים ארוכים של שמועות וספקות, המועדון מאשר את הידיעה ונפרד מאחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים שרשם את סיפורו גם בספרי ההיסטוריה המפוארים של ריאל. כריסטיאנו רונאלדו עוזב את ריאל מדריד. עזבתי את ריאל מדריד בגלל פלורנטינו פרס.

כריסטיאנו רונאלדו בטקס שחקני העונה של הליגה האיטלקית, אתמול במילאנוצילום: כריסטיאנו רונאלדו דו סאנטוס אווירו. אם כריסטיאנו רונאלדו נראה כמו פסל שלו! כריסטיאנו רונאלדו קרוב מאוד להשיג את כדור הזהב הרביעי שלו אחרי שזכה בכל התארים החשובים של העונה העונה האחרונה של כריסטיאנו רונאלדו הייתה פשוט מושלמת, גם בריאל מדריד וגם בנבחרת הוא השיג יותר ממה. המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר.

"כריסטיאנו רונאלדו אלוף גדול שנותן השראה"
"כריסטיאנו רונאלדו אלוף גדול שנותן השראה" from ynet-images1.yit.co.il
כריסטיאנו רונאלדו שוב נבחר לכדורגלן השנה בעולם. אווו… שאני אגש אליו בעמדת הראיונות ככה שכולם יראו כמה כריסטיאנו מלכותי. El mejor jugador del mundo the best player in the world dünyanın ən yaxşı oyunçusu лучший игрок в мире ο καλύτερος παίκτης. לפתנאון.אם אהבתם את הסרטון תשתפו ותגיבו. כתורם דם קבוע, מאז גיל 24, רונאלדו מבין את חשיבותה של תרומת דם. כריסטיאנו רונאלדו דוס סנטוס אביירו (אירופאי פורטוגזי: בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות. אם כריסטיאנו רונאלדו נראה כמו פסל שלו!

כריסטיאנו רונאלדו דו סאנטוס אווירו.

איזה רעיון יאללה, לפעמים אני מפתיע את עצמי. כאן 11 | הצגה גדולה אמש של כריסטיאנו רונאלדו, עם שלושער מול אתלטיקו מדריד בחצי גמר ליגת האלופות. כריסטיאנו רונאלדו עוזב את ריאל מדריד. כריסטיאנו רונאלדו דו סאנטוס אווירו. כריסטיאנו רונאלדו דוס סנטוס אביירו (אירופאי פורטוגזי: Cristiano ronaldo the rise of a winner. יליד 5 בפברואר 1985) הוא כדורגלן מקצועי פורטוגזית שמשחק בתור חלוץ עבור מועדון ספרדי, ריאל מדריד ובנבחרת פורטוגל. כריסטיאנו רונאלדו מתוח במהלך הטקס(צילום: כוכב יובנטוס חושף בראיון שהחליט לעזוב את אלופת אירופה בגלל שהרגיש לא רצוי, מודה שפרשת האונס משבשת לו את החיים, ומצהיר. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ הוא כדורגלן פורטוגזי המשחק בעמדות הקיצוני והחלוץ במועדון הכדורגל יובנטוס ובנבחרת פורטוגל, בה הוא משמש כקפטן. רונאלדו זכה באותה שעה במילאנו בפרס שחקן השנה בליגה האיטלקית, בחירת מועד תמוהה למדי של הסרייה a. El mejor jugador del mundo the best player in the world dünyanın ən yaxşı oyunçusu лучший игрок в мире ο καλύτερος παίκτης. כריסטיאנו רונאלדו דוס סאנטוס אוויירו.

Posting Komentar

0 Komentar